Menu Zavřít
Vybrat jazyk

E.ONu jsme v CRM Utility digitalizovali servisní výkazy pro revize a údržbu kotlů

  • 15. 10. 2020
  • 1 minuta čtení

Společnosti E.ON Energie a.s., našemu dlouholetému zákazníkovi, jsme v CRM Utility nahradili papírovou podobu servisních výkazů za digitalizovanou formu.

Servisní technik, který provádí revize a údržbu kotlů a spalinových cest, vyplní v CRM Utility formulář o záznamu revize kotle nebo čištění komínu. Na základě vyplněných dat se formulář v CRM Utility vygeneruje do *.pdf a následně se exportuje do datového uložiště, odkud je zákazníkovi přístupný prostřednictvím zákaznického portálu. Takto digitalizovaný výkaz nebo zpráva mohou být dle přání zákazníka odeslány přímo na jeho email. 

Tento proces se odehrává v reálném čase přímo na místě u zákazníka po provedení revizních úkonů a je přístupný ze všech typů smart zařízení – chytrých telefonů i tabletů.

Podobné
články