Řešení CRM Utility pokrývá akviziční proces zákazníků typu B2B ale i B2C. Z procesního hlediska se jedná o vstupní bránu, která umožňuje evidovat potenciální zákazníky, rozvíjet vazby se stávajícími a současně mít přehled o plnění obchodního plánu obchodníků, firmy či např. kraje. Jedná se o webovou aplikaci, která disponuje přímou integrací s MS Outlookem, propojením s rejstříky ARES a ISIR.
Hlavní funkcionality
-
Karta zákazníkaKarta zákazníka v sobě obsahuje veškeré potřebné informace vedoucí k obchodní příležitosti. V kontextu fungování na různých úrovních B2B a B2C mohou být sledované informace různého typu. Kromě kontaktních či základních informací zde probíhá práce s tzv. Soft informacemi (záliby, koníčky, rozhodovatel atd.) či pohled na celkový rating zákazníka z pohledu jeho finanční stability, nákupního chování atd.)
-
Obchodní příležitostiObchodní příležitosti souvisí s nabízenými produkty či službami, může se jednat o čistou akvizici či rozvoj tzv. Cross-selling u zákazníka. V případě energetických dodavatelů se jedná o akvizici elektřiny, plynu, ale i nekomoditních produktů, např. služby, instalace FVE atd. Obecně lze říci, že obchodní případ má termín, stav a zodpovědnou osobu. V rámci případu lze vytvářet interní úkoly mezi členy týmu, popřípadě diskutovat formou reakcí, či využívat logiku schvalovacího procesu. Takto vytvořený obchodní případ naplňuje obchodní plán a souběžně generuje aktivity obchodníkům a sleduje jejich plnění.
-
Nabídky/SmlouvySoučástí řešení je DMS – Document management systém, tedy kompletní správa dokumentů, které v akvizičním procesu využíváme. V rámci velkých obchodních případů probíhá nabídkové řízení, kdy po procesu ocenění daného zákazníka a jeho diagramu, je možné generovat nabídku či dokonce smlouvu s příslušnými iniciály zákazníka a parametry nabízeného kontraktu.
-
AktivityV rámci akvizice či cross-sellingu obchodní zástupce využívá aktivity, tedy soubor činností vedoucí k úspěšnému dokončení obchodního případu. Obecně lze říci, že aktivita má svůj termín, stav, ale i typ, například – Email, schůzka, telefon, dopis, reklamace apod. Každý typ aktivity má svou zodpovědnou osobu, přičemž ta může určit svou zastupitelnost, popřípadě danou aktivitu delegovat na jinou osobu v týmu.
-
PoštaPlná integrace s MS Outlook umožňuje práci s emaily a schůzkami obchodníků. Emailová komunikace je automaticky ukládána k zákazníkovi dle rozpoznané emailové adresy, což nám zajišťuje kompletní historii komunikace mezi dodavatelem a jeho zákazníky.
-
KalendářKalendář můžeme vnímat jako seznam aktivit a jejich zobrazení ve dnech, týdnech či měsíční přehled. Jedná se o stejný pohled, který umožňuje kalendář v Outlooku. Výhodou tohoto přístupu je sledování sdílených kalendářů jiných uživatelů systému s možností plánování společné schůzky či přesun schůzky jednoduše „Drag and Drop“ mezi volnými termíny.
-
DashboardKaždý uživatel má možnost vytvořit si plochu dle svých představ. Tedy existují tzv. dashboardy – interaktivní reporty či miniaplikace, ze kterých si uživatel poskládá vlastní plochu. Součástí jsou klasické reporty, které je možné generovat v různých datových formátech, doplnit je grafikou a analytikou.
-
ProduktyModul produkty sumarizuje veškeré produkty, které jsou obchodníkem nabízeny. Výhodou je centrální aktualizace všech informací o produktech, nastavení jejich ceny či maržovosti doprovázené marketingovými prospekty a doprovodnými marketingovými informacemi.
-
WorkflowAutomatizované procesy jsou řízeny klíčovým uživatelem, který nastavuje podmínky chování systému a jeho aktivity. V kontextu předdefinovaných scénářů systém generuje aktivity na příslušné zodpovědné osoby s potřebnou notifikací. Zpětně sleduje jejich plnění popřípadě připomínání.
-
Akce a kampaněModul Akce a Kampaně pracuje s cílovým segmentem zákazníků, který začleňuje do některých z typů kampaní (akviziční, retenční atd.). Kampaně mají své scénáře, kdy jsou využívány aktivity (např. email, prospect call, schůzka, dotazník) a zpětně sledovaná response a úspěšnost dané kampaně.
Potřebujete více informací?
Neváhejte se zeptat...Mgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products
Zobrazit kontakt